Nyklippt och massa babbel

Snart är äntligen den här kvällen slut och jag får gå "hem".
Ska bli himla skönt faktiskt, även fast kvällen har gått ganska fort och jag har fått jobba med A. Vi har så himla roligt tillsammans så då glider ju timmarna bara iväg, det är bra! :) Så skulle det vara jämt!

Inhandlade den nya Ben&Jerrys sorbet´n idag så den ska jag nog smaska på. Jag och Fi provade ju den andra för några veckor sen och den var mums så hoppas att den här också är det!

Imorgon ska jag ringa och boka tid för slingor. Hoppas jag får tid innan semestern! Eller helst nyss ;)

Har iaf fått klippa mig idag och det känns så bra, nu är håret sommar-tunt och fräschare! Tack söta A för det! ♥ Och för pratstunden och the´t också såklart, du är guld!

Men nu ska jag återgå till jobbet! :)

Kommentarer
A

Var så god...och imorgon får du stå ut med ännu mer :P

Datum: 2009-06-15 Tidpunkt: 21:43:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0