Några dagar har gått..

For hem till min Paps igår direkt efter jobbet, eller jag flexade ut strax efter 14.
Skönt att komma hem men jobbigt var det när jag åkte över bron vid Gideåbruk. Tänkte på Dusty direkt! Så många gånger man suttit på hans rygg över den...men aldrig mer! Det högg till i hjärtat och tårarna kom...

Paps och jag fixade inför dagens firande av lillebror och sen så såg vi på Halloween 4. Helsike vad rädd jag var! :P Älskar dom filmerna!

Dagen idag har bestått av firande av lillebror såklart. Sen har jag åkt tillbaka till Umeå och bytt bil med J för nu är Polon lagad! Tack snälla underbara du!

Imorrn ska jag jobba, 7-15.30, så det blir ingen megasen kväll ikväll. Sen jobbar jag söndag också, men då kväll.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0