Joggingrunda i elljusspåret

Yippie, det blev en joggingrunda idag. 40 minuter tog det totalt med promenad till elljusspåret och tillbaka igen.
Naturligtvis orkar jag inte springa hela (tror det är 3,3km men är inte säker), men jag tror dock att jag sprang mkt mkt mer än förra gången jag var ute, trots att jag nu bara promenerat sen jag var sjuk!
Det känns kanon iallafall!
Gjorde som så att jag sprang fram till backarna, gick uppför dem och en liten bit efteråt och sen sprang jag tills nästa backe igen. Förutom nån backe som jag faktiskt tvingade mig uppför.
Men jag fick mjälltugg, så då gick jag lite längre.
Ändå kändes det som att jag sprang mycket mycket mer än förra gången, så jag gjorde nog det också.

Var helt slut när jag kom "i mål" men nu efteråt känns det så himla skönt. Härligt när det inte är lika kyligt i luften som sist jag sprang heller för det blev inte alls lika slemmigt och jobbigt i halsen. Förutom då jag svalde en fluga dock :P Haha. Trodde jag skulle kräkas då, det var inte mysigt!

Så nu hoppas jag att min motivation håller i sig så jag åteminstone kan springa 2 gånger i veckan och promenera 1 eller 2 gånger också. Hoppas jag får ihop det denna vecka trots flytt och allt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0