Fruktsallad

Sitter och ska äta min mycket goda "middag", nämligen fruktsallad med vaniljkesella. Mums så gott!
Var inte sugen på nått annat idag, så då fick det bli så.
Är trött och seg, och väldigt snuvig.
Kunde knappt andas vid lunch, det var så jobbigt.
Ska kolla upp om man kan få stanna hemma från forsränningen trots att man egentligen måste betala då, men är man sjuk så kan man ju faktiskt inte rå för det. Jag tror inte att det är så himla bra att jag ligger i en kall älv när jag är såhär förkyld. Så jag ska kolla upp det. Annars får jag ju så lov att fara ändå och då är det bara att hålla tummarna att jag inte blir sjukare lagom till semestern.
För efter den här veckan är det ju faktiskt bara 2 veckor kvar, så just nu är det totalt 12 arbetsdagar kvar, sen har jag semester. Det känns inte som så eftersom den är mycket tidigare än förra året, menmen. Man tager vad man haver typ.

Nu ska jag ta och käka min fruktsallad och sen ska jag åka bort till Teg och träffa J när han kommit hem från jobbet. Ska byta bil så min bil äntligen kan sluta skaka, är så glad att han vill hjälpa mig med det :)

Kommentarer
Mamman...

Jii.. Vaniljkesella... Den tycker ajg är för söt, jag "gjet" blann ut n'...

Men mumsig middag, oja, låter hur gott som helst!

Hoppas vi kan umgås lit under din semester!



Kram-kram

Datum: 2009-06-08 Tidpunkt: 16:57:30
Jessie James

ahh men det e juh hur gott som helst :D

ganska lätt å göra också! man kan slänga i mkt gott som man gillar :] hehe!

Datum: 2009-06-08 Tidpunkt: 19:09:10
Blogg/URL: http://jessiemodell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0