En kulen kväll..

Det här kommer att bli en lång kväll.
Det känner jag på mig.
Bara för att jag längtar tills imorrn efter jobbet för då får jag åka till Paps.
Och för att jag saknar.
Och för att jag inte förstår mig på mina fucking känslor. Känns som att det slits och rivs i kroppen allt bara far fram och tillbaka och jag vette tusan vad jag ska ta mig till.
Kan det inte bara få vara enkelt?
Kan jag inte bara få bestämma mig? Känna en sak och stå fast vid den?
Jag vill inte såra någon mer, och jag vill vara lycklig.
Men jag är inte lycklig nu, visst är det mycket annat runt omkring som spelar roll också så man hamnar på botten, jag saknar Dusty som en galning också men ändå.
Jag vet inte vars jag står. Och jag saknar som sagt, väldigt mycket och precis ALLT.
Varför är det så och vad betyder det?
Kan inte jag bara få veta det?
Det skulle ju vara så himla mycket enklare då iallafall. Om jag visste vad jag ville.

Kommentarer
Mamma...

Min Älskade Dotter.

Datum: 2009-06-10 Tidpunkt: 22:53:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0