Äntligen

Äntligen känner jag mig tillräckligt bra för att börja motionera igen.
Eller tillräckligt och tillräckligt, jag är snuvig som fan men nu orkar jag inte låta bli längre, det har ju gått 3 veckor utan motion och det gillas inte. Jag som hade kommit in i det så bra med minst 3 ggr/vecka hela året.

Idag blev det en kort promenad i spöregnet. Det var trots regnet skönt för det var ganska varmt ute. Hade egentligen tänkt fara på spinning men det var tur att jag sov för länge för att göra det för jag hade aldrig orkat. Efter en liten stund hade halsen slemmat igen och näsan rann som bara den.
Men ca 35 minuters promenad blev det iallafall i raskt tempo.

Huvudsaken är ju att man gör nått! Och det är nog smart om jag börjar lite lugnare eftersom förkylningen inte verkar ge sig.
Skönt var det iallafall!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0