Allmänt svammel

Semesterns första dag har då bjudit på gudomligt väder och en glass i solen.
Mums!
Börjar dock på något sätt känna mig väldigt stressad inför flytten. Jag vill, jag vill inte, jag vill.
Det är början på något nytt, som jag hoppas kommer föra med sig bra saker.
Men samtidigt har jag stor panik över att bo själv. Jag har ju aldrig gjort det!

Ikea-tripp planeras tillsammans med J.
Och söta S kommer upp på onsdag så det passar ju great, hon är ju bra på att "se" vars saker ska va ;) Min söt!

Imorgon ska det packas igen. Hoppas jag hinner med det mesta då!
Paps ska hjälpa mig på onsdag.
Ska försöka få tag på hyresvärden imorgon och höra när,var,hur jag får nycklarna.

Skickade in papprena på adressändring igår iallfall. Så det är ju gjort.

Läskigt!

Kommentarer
Bokmalen

Du ska se att det kommer bli superbra!!! Visst kan det va lite läskigt med tanken att bo själv men jag tror att alla mår bra av att ha gjort det nån gång i sitt liv!!?

Lycka till med allt!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-06-29 Tidpunkt: 21:08:42
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0