Aj aj

Min lilltå is killing me. Så jävla ont den gör.
Fick blåsor på båda lilltårna efter promenaden barfota i skorna i söndags. Punkterade bägge men imorse var den tillbaka på den ena lilltån så jag punkterade den innan jag gick och la mig.
Nu när jag vaknade så värkte hela tån, ja nästan hela foten och blåsan är tillbaka. AJAJAJ!

Har punkterat den igen och försökt göra det ordentligt den här gången. Sitter med en sån där desificeringssavett (hmm, felstavat nanting!?) på nu och det känns faktiskt lite bättre iallafall.

Men det blir nog Crocs en tid framöver nu. Skulle ha behövt ha ett par riktigt riktigt sköna flip-flops egentligen, då är det inte så många ställen man kan få skavsår av iallafall.

Damn it, jag måste ju kunna gå inatt, jag tänker inte vara hemma pga. en lilltå.

Dessutom skulle jag ju ut och promenera idag. Suck.

Kommentarer
Mamman...

Ja, nu är det sommar hör jag, men du i flip-flop, -då blir det väl skav MELLAN tåarna istället!



Stackars min Beffa...



Jag ringer ikväll, får snart besök av L så vi hörs sen, kanske hinner jag snacka med @ också så vet jag bättre om imorgon...

Kram-kram!

Datum: 2009-06-23 Tidpunkt: 17:40:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0