Utgången på lördagen.

Utgången på lördagen blev sådär.
Förfesten var roligt, det var jag, S,A&E.
Drack drinkar och flamsade på.

For sen ner på Rex och då mådde jag illa. Jag ska inte dricka drinkar. Då mår jag inte bra, även om jag bara dricker 3 stycken. Suck.
A kom inte in, för att hon tappade ut sin väska. Så då blev det en sväng in på Bishops för att låna toan och dricka vatten.

Sen gick jag och S till Rex för att träffa J och hans kompisar. Roligt roligt, längesen man träffade dom ute!!
Dock så var det så himla mycket folk att man fick köa för att ta sig från dansgolvet till uteserveringen i princip. Det var tråkigt.
Jag och S drog hem tidigt. Avslutade med skrovmål på Frasses...

Ingen av oss mådde något vidare... Jag låg i 1 timme och försökte sova..sen fick jag besöka toan. BLÄ!

Mådde prima på söndag iallafall. Var bara lite trött och otroligt sugen på godis och pizza.
Blev en dag i soffan med film-maraton. Såg 4 filmer och spelade Guitar Hero. Och smaskade i oss godis och pizza och glass.

Kommentarer
Mamman...

Huvva inte kul må dåligt...

Men det är nog bäst du tar dig tillbaka snart, annars ska jag visa dig en viss badbild ;-) nävissstja, den kanske du har rivit i bitar, den har du ju själv...

Sysn ikväll/imorgon med en galen Margit!

Datum: 2009-07-28 Tidpunkt: 08:48:43
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0