Jogginrunda igen!

Ännu en joggintur blev det idag.
Tog Krajna med mig och for "Skanska". Hon tyckte det var himla roligt att få springa lös när matte sprang.
Intervall 2 vecka 2 enligt IForms träningsprogram. Gick ganska bra men höll ett lite för högt tempo på den första intervallen så de andra blev lite jobbigare än förra veckan.
Sen sprang jag utöver det 1 km på hemvägen också. Gick hyffsat. Det tar sig sa mordbrännarn. ;)

Blev ca 4 km totalt och 40 minuter.

Får se om det blir vilodag imorgon eller en långpromenad. Beror på vädret och hur mina knän mår!

Kommentarer
Mamman...

Ja, du gumman, var rädd om knäna! Efter ett uppehåll går det oftast himla lätt och det är också lätt hänt att man tar i mer än man borde. Men håller du dig till programmet så ska det nog gå fin-fint!



Idag öppnar jag hemlis du vet... ;-)



Kram-kram!

Datum: 2009-07-22 Tidpunkt: 08:02:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0