Inget internet

Blir dålig uppdatering här ett tag.
Mitt internet har inte blivit inkopplat i lgh pga att UmeNet strular.
Och internet hos Fia och J fungerar inte. Suck.

Inatt sov jag och söta S första natten i lägenheten.
Igår hämtade vi soffa och utemöbler hos mamma.
I onsdags hjälpte pappa mig att flytta in.

Mycket är uppackat, men mycket är kvar. Inga tavlor på väggarna osv.

En tv har jag också inhandlat!

Ikea tripp imorrn med J, jag längtar.

Kom och hälsa på vettja, om ni vågar i oredan! ;)

Tack söta S för flytthjälpen, nu har du hjälpt mig flytta 2 gånger!!

Kommentarer
vansinnet

Jo jag såg det hon hade skrivit i kommentarsfältet, riktigt bra och väldigt sant.

Datum: 2009-07-03 Tidpunkt: 16:59:15
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Bokmalen

Jamenvisst kommer vi förbi!! Nån kväll i veckan kanske!??

Hoppas du hittar det du behöver på ikea!

Kramen, Maria

Datum: 2009-07-04 Tidpunkt: 11:58:15
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0