Hemma hos Paps

Är förresten hos min far nu.
Något less på bilen kan jag säga, det har ju som blivit några mil nu.
Hemma möttes man av regn, regn och ännu mera regn.
En blöt hund var då väldigt glad att se mig, och min lilla Zelda som sitter på dataskärmen just nu var nog faktiskt också glad att se mig. Mysigt.
Ska gå ner och vara social med Paps nu, har nämligen varit duktig och betalt räkningarna så nu är det gjort.
Har fortfarande inget internet hemma i lgh, än fast jag fått brev där det stod att det skulle vara inkopplat den 10e. Det suger!!
Tur man kan låna datorn här då.. ;)

Kommentarer
Bokmalen

Vi som har många mil i bil framför oss... Åker på onsdagmorgon. Tycker faktiskt att dom borde kunna fixa internet till dig snabbare än dom gör. Hoppas det ordnar sig, fort. Är det sista semesterveckan för dig nu???

Kramen, Maria

Datum: 2009-07-20 Tidpunkt: 23:17:00
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0