Fortfarande noll internet

Jag har fortfarande inte fått mitt internet, men när jag kommer hem igen hoppas jag att det är tillbaka.
Måste ju blogga ikapp lite då ju :P
Ska äta tårta hos S nu, sen ska vi ge oss iväg.
Varmt som tusan är det ute, inte det roligaste när man ska sitta i en bil.
Men det kommer nog att gå fint tror jag.

Sängen är hämtad tack J&A, och jag  har fått målarfärg av hyresvärden så mamma och jag ska måla om sovrummet innan jag ställer in sängen.
Sen ska väl akvariet hämtas också men i det stora hela är det mesta klart i alla fall.

Ska käka tårta nu, sen Jönköping nästa!!

Kommentarer
Bokmalen

Jasså, du är bortrest!!??? Ja, men då ska vi inte titta förbi nu då... Fast vi är ju hos Marcus föräldrar å vi blir här några dagar! ;)

Hoppas du har det trevligt!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-07-12 Tidpunkt: 18:12:53
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Morsan....

Jaha, då "gjet ja let åt målarkläa då..."



Kom o bli fin-fint!

Datum: 2009-07-12 Tidpunkt: 23:06:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0