Wallander - Hämnden

Nu är vi precis hemkomna från bion. Vi var och såg Wallander - Hämnden. Den var riktigt bra. Men jag måste ha läst boken för av någon anledning kändes det som att jag sett filmen redan? Men det har jag ju inte, inte vad jag vet ;)
Iaf så tog vi fel på tiden av någon konstig anledning, vi trodde att den började 19.30 så vi var där i god tid men det var 20.30 som den började. Så vi gick till Kafé Station och drack Kaffe (Latte för mig såklart, mums!). Mysigt.
Det var så himla många bra trailers på filmer som jag vill se, typ allihopa, haha.
Nu längtar jag redan till nästa Wallander film, jag vill se mera. Älskar Wallander och Beck ju!

Kommentarer
Junitjej

Denna film måste jag se! Säg mig. måste den ses på bio eller kan man likaväl se den hemma i soffan?

Datum: 2009-01-23 Tidpunkt: 22:53:56
Blogg/URL: http://junitjej.blogg.se/
Louise

Ja, jag tänkte oxå gå och se den snart.. Men jag blir lite tveksam när varken Stefan eller Linda är med nu.. Och så är jag skeptisk till "den nya polisen". Men är det nånting man "stör sig på" eller kan man se den i alla fall? Jag älskar oxå alla Wallander och Beck filmer, så jag vill nog gärna se denna oxå! Ha en trevlig kväll!

Datum: 2009-01-23 Tidpunkt: 22:59:36
Blogg/URL: http://theoman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0