Underkylt regn

Ursch vad trött jag var imorse alltså. Men det gick bra och jag blev piggare när jag kom till stallet som tur var.
Duttisnutten var så söt imorse också. Åh, i love him!
Dock så var det -5 grader och regnade så det var ganska halt ute och blev typ en ishinna på rutan så fort regnet landade där ungefär. Så jag fick skrapa duktigt mycket innan jag kunde åka från stallet. Var ganska halt också, de hade tom. sandat vid E4a rondellen!
Har legat och läst sen jag kom hem iaf :)
Men för en stund sen så ringde J och frågade om vi ville hitta på nått med han och P, så det ska vi nog göra ikväll. Blir nice tror jag!
Jag sov som en stock när grabbarna kom hem så jag märkte inget, haha men imorse var det maxmat över hela köksbordet och de hade busat lite ute i trapphuset tydligen!

Nu ligger alla i soffan och dör typ. Alla är rätt så less idag!

Kommentarer
sandrahedman

sv: Okej jag förstår, en på miljonen. Vad tråkigt för dej, låter som att du fick väldigt mycket från honom.





Men gudars! Regnar det mot stan?

Datum: 2009-01-25 Tidpunkt: 14:31:34
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0