Trött och seg

Trött och seg är jag nu. Kände mig rätt pigg tidigare idag men nu när jag la mig i soffan började jag dåsa till. Suck.
Måste packa träningsväskan och käka middag, sen ska vi hämta upp S och åka till Intersport.
Nice!
Känns skönt att veckan snart är slut, mindre skönt att jag ska släppa ut hästarna och inte får sova ut förrän på tisdag. Men vad gör man inte för sin lilla pälskling?
Pälsbollen Zelda har nu fått sin medicin. Får se nu om det hjälper, hoppas det! Dyrt var det inte iallafall så det är inget man behöver oroa sig för.
Ska nog ta och fixa någon middag nu också ska jag fylla på Elsk mobil. Han hade inga pengar på den och det är ju lite tråkigt.
Sen får jag inte tag på D, det är bara en röst som säger att numret är avstängt?! Konstigt.

Kommentarer
sandrahedman

sv:Okej, tack för tipset! Ja det kan det säkerligen vara

Datum: 2009-01-22 Tidpunkt: 17:52:25
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Mia

Tack, känns bra att någon tror på oss ;D

Datum: 2009-01-22 Tidpunkt: 18:20:01
Blogg/URL: http://knasboll999.blogg.se/
Angelica

Hade inte D fått ett tillfälligt nummer? Tyckte jag läste det på fb...

Datum: 2009-01-22 Tidpunkt: 18:25:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0