Thank god it´s friday

Äntligen, äntligen är det fredag. Jag är trött som en gnu och måste kisa för att se men snart blir man nog lite piggare.
Väskan är packad för träning så bara att hoppas att det passar så jag kan flexa ut tidigare. Det vore fett nice att få göra bort det idag!
Ska kvälla pållarna ikväll, sen ska jag släppa ut lör-mån. Så någon sovmorgon kommer jag inte att få, suck! Men på tisdag, dååå ska jag sova!!
Imorgon ska vi åka till Paps och till svärföräldrarna. Ska hämta hem kissarna våra! Börjar vara lite tomt utan dom nu, så nu får faktiskt deras jullov också vara över.

Idag ska vi gå ut och käka på lunchen, tacobuffé. Fett nice! Skönt att slippa laga mat igår också faktiskt.
Blev dock en kväll av soffpotatis-stilen igår och massa telefonpratande, men ibland är det skönt det också. Måste nog städa ikväll dock!

Nej jag tror att jag ska bege mig mot jobbet nu så jag kanske får in lite flex också!

Kommentarer
vansinnet

Hoppas du får en bra dag och att tröttheten försvinner.

Datum: 2009-01-09 Tidpunkt: 08:23:43
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Bokmalen

Hoppas du får flexa. Jag har gjort det några ggr. Flexat till cykel40 passet halv fyra! Helbra att vara klar med träningen i samma tid som man skulle ha slutat annars!

Önskar dig även en trevlig helg!!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-01-09 Tidpunkt: 09:55:15
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0