Spinning 55 min

Ja nu har jag varit och kört ett spinning 55 minuters pass.
Började inte så bra då jag inte hittade någon parkering och fick åka runt för att tillslut hitta en längst bort på andra sidan Iksu.
Så jag hann inte in i nått omklädningsrum och byta skor utan fick göra det i spinningsalen. Då upptäckte jag att jag hade glömt handduken också. Suck. Inget roligt att torka sig i ansiktet med papper.
Men själva passet gick iallafall bra. Trodde benen skulle kännas lite stumma efter det långa passet i söndags men det gjorde dom inte, dom var så pigga så!
Och nu kändes ju 55 min kort! Haha, jag som tyckte att det var så långt förut!!

Imorrn blir det Bodypump med Stefan Törnman. Bästa Bodypump passet enligt oss. Ska bli skitkul för vi är ganska många som känner varann som ska dit!
Och äntligen ska A börja träna igen, nu är hennes fot bra! Så imorrn hänger hon på! Det blir super för då har jag en till träningskompis till kvällsveckorna, för vi gillar och brukar köra samma typ av pass!

Kommentarer
Bokmalen

Jag vill oxå va med!!! Men, men, förhoppningsvis är jag med snart igen!!???

Kramen

Datum: 2009-01-21 Tidpunkt: 20:40:28
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Sofie

Jag tycker iaf fortfarande att du ska köra styrketräning med mig, skulle du komba det med spinning skulle du få resultat mycket fortare =) Men man ska ju inte göra ngt man tycker är tråkigt.

Datum: 2009-01-22 Tidpunkt: 11:28:46
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0