Shell...

Har nu skickat iväg Elsk och P så de ska åka till Shell och köpa dricka. Dom klagade så mkt att det inte fanns någon så då tyckte jag att dom kunde åka och köpa det själva iaf!

Har legat och läst min bok, är inte många sidor kvar nu! Precis min typ av bok :) Och det bästa är ju att jag har flera kvar!! Yey!

Äntligen har Vickan vågat sig fram, hon har hållit sig gömd stor del av dagen. Men nu sitter hon i fönstret igen. Söta lurviga boll, det är hon det. Hon äter så mycket när hon är hos pappa så när hon kommer hem är hon en liten rund pälsboll.
Måste btw, ringa pappa imorrn, har inte pratat med honom idag. Och det brukar vi ju göra! Men nu sover han nog i fotöljen ;)

Nej jag ska surfa runt lite och sen återgå till min bok om ett tag. Sen blir det sängen för jag är trött. Första helgen jag inte vänt på dygnet när jag jobbat kväll? Skulle tro det!

Kommentarer
Bokmalen

Kul att du gillar boken!! Du lär inte bli besviken på dom andra heller!!! Hoppas jag... Kramen

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 23:24:58
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0