Såndär seg måndag, ursch

Jag gillar som sagt inte måndagar, är nog inte så många som gör det. Jag gillar framförallt inte måndagar när man ska jobba kväll.
Det blir ju helt plötsligt så tomt efter att ha umgåts med Elsk en hel vecka samt vänner på helgen. Tyst och tomt.
Telefonen går varm till stackars Elsk som försöker jobba ;)

Men bara man kommer igång så brukar det ju kännas bättre och sen rinner veckan iväg. Hoppas att det blir så den här veckan också, men gruvar mig lite, beror på vem jag kommer att få jobba med.

Släppte iaf ut pållarna imorse, klev upp samtidigt som Elsk, var lite trött. Hade förberett så bra igår så det gick snabbt idag, kunde åka därifrån strax innan 9 och det brukar jag aldrig kunna göra när jag åkt dit vid halv 8. Så det kändes bra.
For hem och la mig i sängen, tänkte att jag skulle sova lite. Men istället hamnade jag i nått slags mellanting, så jag frös och var trött när det var dags att kliva upp och åka på träningen.
Hämtade ut mina Uggs efter träningen, dom blev jättefina! Hoppas dom håller nu också bara. Har ätit lunch också, men måste komma ihåg att handla smör till imorrn, det var ju typ slut! :(

Ska typ fara till jobbet nu. Jag längtar tills ikväll. Hoppas att Elsk är vaken.
Gillar inte kvällsveckor.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0