Rubrik?

Har varit så himla trött idag på jobbet, jag vet inte varför. Förmiddagen gick ganska bra, men eftermiddagen blev riktigt, riktigt dryg. Var duktig iaf och stämplade inte ut förrän 16.39. Yes! Haha.
Morgondagen bjuder på utsläpp av hästar, träning med A, hämta mina Uggs som blivit lagade, och sen slappa!!
Verkar bli förfest hos oss också, grabbarna ska ut. Men jag stannar nog hemma så jag orkar upp på söndag för att släppa ut pållsen.
Min Dust var förresten lite irri på mig idag när jag hade så bråttom. Det tyckte han inte om, utan jag skulle ha mer tid för honom sa han. Jag måste nog köpa morötter som förlåt nån dag känner jag. Pälsklingen min! Imorrn har jag inte heller tid att vara där så länge för jag måste hinna hem innan träningen. Men på söndag kanske :) Måste tvätta hans svans nån dag också. Borde göra det när det är milt ute.
Elsk har iaf bestämt att Dust´s man ska få växa ut. Han tycker att Dust är snyggast då ;) Så han får som han vill, för jag orkar inte rycka manen och Dust vill inte det heller. Och klipper den, det vägrar jag! Har testat när jag var lat och det är det fulaste jag vet.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0