Lunch

Fick ju tips av A att på Ica Böleäng har dom grillad kycklingfilé som man kan köpa. Jag älskar ju grillad kyckling men hatar benet och skinnet så jag har sååå stora problem med att rensa den, brukar vara mer kött kvar än jag ätit.
Så vi for och handlade det nu efter träningen. Köpte två bitar så har jag en till middag också.
MUMS, herregud vad gott det var! Köpte en räk och parmesanröra som jag käkar till. Yam yam säger jag bara!!!
Godaste lunchen den här veckan :)

Snart jobb, APT först. Skönt att det är sista kvällen för veckan nu!
Måste ge kisse medecin, vet inte om jag hinner hinnan, får göra det efter annars!

Kommentarer
sandrahedman

av: Haha jo självklart! Jag blev la virrig!

Datum: 2009-01-29 Tidpunkt: 23:28:14
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/
sandrahedman

sv: Men nu står det rätt iallfall :-)

Datum: 2009-01-29 Tidpunkt: 23:38:20
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0