Lördag idag då

Lördag idag då, har inte haft så mycket för mig faktiskt.
Släppte ut pållarna imorse, -17 visade termometern, äntligen kyla! Det tyckte tydligen Dusty också för när jag gick med han till hagen så for han upp i luften med världens bocksprång och sen dansade han runt mig lite. Knashäst! Så fort jag släppte han i hagen ställde han sig hur lugnt som helst och åt. Haha!
Krajna sötisen tycker att det är jätteroligt att följa med matte till stallet. Hon springer runt och busar och ska vara med på allt. En riktig sötnos är hon!
Sen har jag tränat med A också, nice!

Degat i soffan och sett massa avsnitt av Las Vegas med Elsk resten av dagen. Vi love Las Vegas! Har blivit helt galna i den serien nu!

Nu är A här, vi har ätit pizza och nu spelar vi tv-spel. Ska se en film sen hade vi tänkt!
Myskväll!

Kommentarer
anki

-17? ojdååå va kalllttt brrrrr

Datum: 2009-01-03 Tidpunkt: 20:52:05
Blogg/URL: http://amatanovic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0