Lord of the rings till Gamecube

Grabbarna sitter och spelar Lord of the rings nu till Gamecube. Åh vad det spelet väcker minnen alltså.
När Elsk var i lumpen och var hemma på jullov, fick vi detta spel i julklapp. Då åkte vi på Willys och köpte en hel platta med cola och mineralvatten, samt massa godis.
Sen bänkade vi oss framför tvn med spelet och lirade det tillsammans. Tror inte det tog många dagar innan vi lirat ut det, vi satt uppe hela nätterna. Oj så mysigt det var. P satt också med oss, vi pratade om det idag..
Vad lustigt egentligen att bara ett spel kan väcka så många minnen. Minns känslan, minns allt.
Min Elsk. ♥ Det var mysigt det!

Nu ska jag nog lägga mig i sängen med nästa bok, lär väl somna snart också för jag börjar bli trött. Imorrn ska jag åka ut till Dust vid typ 11-tiden tänkte jag, också ska jag träna på kvällen. Annars blir det säkert en lugn dag imorgon också.
Fast jag vill åka in till stan och köpa en almenacka, samt lämna in min telefon. Jag har fortfarande inte gjort det..
Får se om jag orkar ta tag i det imorgon! Om jag inte fastnar i boken förstås..Jag brukar bli så inne i boken när jag läser att jag inte hör något runt om mig och inte heller fattar hur fort tiden går...
Som nu, klockan var ju nyss 22?? Nu är den snart 1! :O

Jaja, ska lägga mig i sängen nu. Godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0