Las Vegas

Har just avslutat ett dubbel avsnitt av Las Vegas. Elsk missade den rafflande avslutningen, han ligger på soffan och snarkar just nu :P Ovanligt, eller inte!
Fast jag insåg att vi hoppat över ett avsnitt, haha. Datorn ville vist inte att vi skulle se det!
Får bli imorrn istället tror jag.
Fick låna 2 st böcker av A, så jag tror jag ska lägga mig och läsa lite nu.
Imorrn ska jag bara njuta. Njuta av att jag är hästledig och dessutom inte behöver oroa mig för jag vet att han är i goda händer. Min stallägare är GULD värd.
Så imorrn blir det slapping på hög nivå. Kanske träning också. Dessutom är det sista lediga dagen, så jag kommer att gruva mig en hel del har jag en känsla utav. Suck.

Krajna åker hem imorgon också. Kommer sakna henne, det blir så himla tomt utan hon! Sötaste vovven. Kanske ska gå ut en sväng med henne innan jag lägger mig och läser, vill ju sova ut imorrn :)

Kommentarer
Bokmalen

Jag lär komma imorgon å försöka. Måste se hur det går. Sen MÅSTE jag få tag på Ortopeden så jag får prata med en läkare!!! Jag blir GALEN om det ska fortsätta såhär... Syns imorrn! Kramen

Datum: 2009-01-06 Tidpunkt: 15:58:29
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0