Las Vegas säsong 5

Tack vare söta L så fick vi ju tag på Las Vegas säsong 5 avsnitten! :) Snacka om att vi är glada, man vill inte att det ska ta slut men det gör det ju snart...
Har sett 4 avsnitt idag, sitter och lägger över 4 nya på usb-minnet nu så vi ska nog kolla på nån till ikväll iaf!
Men först ska Elsk spela Wow.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill ha någon bra bok att läsa!!
Känns drygt att släppa ut hästarna imorgon. Men sen är det ju sovmorgon på tisdag innan jag måste släppa ut igen på onsdag. Och efter det behöver jag inte släppa ut förrän nästa helg! Yey! Det blir skönt iaf!!
Snart kanske man borde städa bort alla tomtar. Men det tycker jag är jobbigt. Det blir så tomt när man tar bort dem ju!

Jaja, bäst att flytta mig härifrån så Elsk får spela lite. Glömde ju självklart min dator hos pappa igen! Dumma dumma mig!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0