Inga skor idag

For in till stan och skulle hämta ut mina Uggs men då hade dom stängt :( Suck. Så himla typiskt! Men sprang in på akademibokhandeln och handlade mig äntligen en kalender! Skönt!
Blir så förvirrad när jag inte har någonstans att skriva upp tider och sånt. Men nu kan jag äntligen göra det!
Fin var den också, rosa :) hihi.
L bjöd på middag idag, tacos. Mums!

Det blir inte att vi är här ikväll för E var jätteallergisk mot kissar, och det är ju dumt så vi ska till A. Men jag känner mig så trött och less och vill helst vara hemma och läsa min bok så det var lite typiskt!
Men antar att jag måste skjutsa grabbarna så då kan jag ju lika gärna stanna en liten stund iaf! Måste passa mig för spökena under sängen bara ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0