Hålla ordning på livet?

Förra året hade jag en sådan här:
 
Med mitt namn på, beställd från personligalmanacka.se. Av nån anledning så har jag aldrig varit riktigt nöjd med den, trots att jag var så glad när jag köpte den.
Jag tycker nog att det är för lite plats att skriva på, jag vill ha en dag per sida eller iaf lite mer än vad det är nu, 3 dagar på en sida och 4 dagar på andra sidan. Sen så är den förstor känns det som. Inte på höjden men på bredden.

Har suttit och kikat runt lite nu men vet inte alls vad för almanacka jag ska skaffa mig. Var in på ordning&reda innan jul och hittade då en jag önskade mig, men minns inte nu hur den såg ut. Så jag får väl vandra dit och kolla. Behöver en snarast iallafall, jag blir så förvirrad annars ;)

Kommentarer
Bokmalen

Jag har funderat på en sån men jag använder så sällan en almanacka så det känns lite bortkastat... Tog emot den vi fick från jobbet, den är ju i alla fall så man kan ha med sig den utan att väskan väger "ett ton".

Jag kan kolla vad jag har för böcker, tror att jag kan ha några men annars kan det oxå va så att jag lånat dom... det var så länge sen jag läste dom så jag kommer inte ihåg. Men som sagt, jag ska kolla! Kramen

Datum: 2009-01-03 Tidpunkt: 21:57:21
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
blurry_

Jag köpte en på ordning och reda när jag var och hälsade på sist.. skitbra, sen kunde man sätta in egna bilder och dyl. som framsida.

Datum: 2009-01-04 Tidpunkt: 18:40:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0