Fredagens träning

Min dator går segt som fan så vi får se om det går att publicera detta.
Vet inte vad det är som gör den så trög. Men drygt är det.
Ska bara kasta in detta inlägg, sen ska jag hoppa i säng.

Skulle bara berätta om dagens träning.

Idag var jag på BP-Cykel ett 70 minuters pass, kombinerad Bodypump med spinning alltså. På Bodypumpen kör man överkropp, idag var det: rygg, bröst, triceps, mage om jag inte minns fel. Sen Spinning då.
Var riktigt härligt att träna idag. Kände inte av träningsvärken nämvärt så allt gick fint.
Kändes som en bra start på dagen verkligen. Gillar detta pass mkt!

Kommentarer
Bokmalen

Blogg.se verkar haft spunk idag!??? Bp-cykel är ett av mina favvopass oxå. Men jag är rädd att jag kommer att helt få lägga bp på hyllan. Fick av ortopeden veta att det inte är bra för ländryggen då det är ganska ryckig träning. Så, ta det försiktigt. Jag lovar, du vill inte få problem med ryggen!!!! Kramen, Maria

Datum: 2009-01-17 Tidpunkt: 12:42:13
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0