Fortfarande pissed off..

Plats 7 nu. Verkar gå ganska snabbt ändå.
Men jag är ju så stressad jag måste iväg nu.
Måste vara hemma innan P kommer. Han skulle få åka med mamma så slipper han ta bussen.
Men jag måste ju hinna handla också, plus stallet.
Vill göra bort det nu på dagen så slipper jag ikväll.
Plats 6...
Suck, hur ska jag kunna lösa det här då? Så himla dum dag det ska vara betalt också, jag hinner inte få lön.
Måste nog ringa pappa och gulla med han kanske... men jag vill inte. Det ska INTE vara MITT problem.
Men jag vill inte ha inkasso pågrund av att nån annan fuckat upp det här. Never in my life. Då äter jag hellre spik!!!

Suck....
Gaaah, gå lite snabbare dååå! Jag blir tokig...

Plats 4!!!

Plats 3 nu..
Verkar inte som att D&V har några pengar heller..Så då lär det bli jag som måste ta tag i det...
Kanske man kan be Telia att skjuta upp det tills man får lön, trots att man redan är sen?
Fan fan fan...

Plats 1 !!!!!!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0