Dryg förmiddag

Den här morgonen och förmiddagen kändes riktigt dryg. Efter att inte ha jobbat kväll sen den 18 december kändes det väldigt tomt när jag kom hem från stallet och Elsk var på jobbet. Så jag gick och la mig igen. Haha!
Sov först till 10:30 men ställde snabbt om klockan till 12:00. Hihi!
Var så himla trött imorse också så det var skönt att få sova lite.
Har ätit världens sämsta lunch också, Elsk´s pizzabit som blev kvar sen igår. Gaah! Jag skulle ju vara duktig den här veckan. :( Jaja, får vara duktig resten av dagen istället då!

Min Dutt är iallafall det finaste lurvet ;) han har så söta öron när han är så fluffig och ullig och gullig :P Imorse var han ganska gosig faktiskt! :)

Jag längtar redan till helgen, tänk att måndagar är alltid en sån dryg dag. Men snart så är det ju helg igen, det brukar ju gå ganska snabbt när man jobbar kväll!

Kommentarer
Mamman...

Nu! Nu tänker du rätt!



Ha en bra jobbardag!

Datum: 2009-01-12 Tidpunkt: 12:56:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0