Det blev mörkt..

Sådär, nu är vi i Husum.
Har kollat in Mr L´s lägenhet, den blir nog jättefin sen när han fått omtapetserat o så som dom skulle fixa åt han! Men Elsk skulle hjälpa honom att få igång lampan i köket och då lyckades han fixa så en propp gick. Lite läskigt att vara mörkrädd i en mörk nästan tom lägenhet! :P Skjutsade han till OK iaf så han kunde handla nya säkringar.
Sen gick jag till Mr P istället så jag slapp sitta där i mörkret, vi såg från balkongen att det verkade lysa nu så dom kommer nog snart.

Men jag lär nog spendera en stor del av kvällen här vid datorn eller läsandes min bok som jag tog med. Så får dom öla i fred :) hihi.

Åker hem inatt om inte jag är för trött, isåfall slaggar vi hos Paps och åker imorgon bitti.

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0