Willys

Sådär, nu har vi varit på Willys och handlat. Det var visst i sista stund jag fick Elsk att slita sig från datorn, för när vi kom ut till bilen från affärn så var klockan 20:57 och de stängde 21.
Men nu har vi då mat för en tid framöver. Måste sätta mig och fundera ut en liten "matlista" också, är mkt enklare då.
Har stuvat in allt i skåpen och sitter nu och avnjuter en bit Willys 70% päron choklad. Den är så god.
Snart ska jag hoppa i säng också. Är väl säkert lika trött imorgon med, men lika bra att gå och sova nån gång.
Så kanske man kan tjäna in lite flex imorrn, det blev ju inget av varken idag, igår, eller i måndags. Igår var jag dessutom lite sen. Kan vara bra att ha inför fredagen, då brukar den ju ryka! Haha.

Nej, nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag hoppa i säng.
Ser framemot morgondagens träningspass.
Önskar att jag hann träna på fredag också men slutar för sent för att hinna det då.

Kommentarer
Tina

Man behöver inte lacka, kan högpolera dom så att dom blir blanka och fina ändå. Sen behandlar man ju nagelbanden också :) Vad jobbar du inom som gör att du inte får använda lack?

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 23:28:55
Blogg/URL: http://zweety.blogg.se/
Linda Näsbom

Willys är bra att ha ibland du ;)

Datum: 2009-02-05 Tidpunkt: 00:22:17
Blogg/URL: http://lindanasbom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0