Vila idag

Idag blir det vila från träningen, även om jag helst av allt hade dragit på mig träningskläderna och gett mig ut i solen! Idag är det ju perfekt väder, sol och -4 bara!
Men jag känner ju mina fötter, så dom får vila idag också får jag försöka ta mig på spinning imorrn istället.
Annars kommer dom nog att döda mig. Jag gillar inte skavsår!!

Kisse ligger i solen och myser, hon ser så söt ut. Himla fin dag faktiskt!

Ska kika runt lite här och sen läsa lite i min bok tror jag.
Sen så är det ju sista långa kvällen ikväll, imorrn slutar vi ju kl 21 nämligen! NICE!

Kommentarer
vansinnet

Jaha, vem är det då? Kanske någon jag har koll på?

Datum: 2009-02-10 Tidpunkt: 12:35:01
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0