Torsdag

Åh, min Elsk hade middagen klar när jag kom hem fast jag inte trodde det! Och det blev supermegagott! Testade ett nytt recept, utan måttangivelser och han fixade det så underbart. Han KAN bara han vill/måste, han är mkt duktigare än mig. Så han får alltid testa alla nya recept, haha. Annars förstör jag bara allt :P
Så nu har jag dessutom 2 matlådor i frysen, hur bra som helst!
Har provat massagestolen på jobbet idag, hade inte gjort det tidigare. Den var skön! Men oftast vill man ju hem direkt så man har som inte "tid" att sitta där..

Äntligen fredag imorgon, ska bli såå skönt.

Nu ska jag hoppa i duschen, såg Lyxfällan när jag kom hem och sen var jag ju tvungen att kolla bloggar också, så nu är det dusch och sen marsch pannkaka i säng med en bok. Har fått låna en hel påse med böcker av Bokmalen :) TACK!

Kommentarer
Bokmalen

Varssego!! Nu har du att göra ett tag framöver!! :)

Kramen

Datum: 2009-02-06 Tidpunkt: 14:13:29
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0