Ny pålle i stallet

Nu har den nya pållen flyttat in i stallet, så imorse var det en till att släppa ut.
Tog ju lite längre tid men inte så megamycket iaf.
Men alla hästarna var ju helt knäppa nu, tom min Dutt stod och skrek och hade sig. Sen var han på tårna hela vägen upp till hagen och hade inte ro att äta på en låååång stund.
Knäppgök!
Det var iallafall en snäll pålle, trots att han var orolig och uppspelt!
Men jag fick då iaf prova att diffa min bil idag, för jag satt fast när jag skulle åka ifrån stallet. Eller jag satt fast redan när jag parkerade, men då orkade jag inte försöka för då var det helt oskottat.
Men som tur var så var det skottat runt min bil när jag kom ut så jag fick diffa mig loss =) Gick bara fint de! Tacka vet jag 4WD hihi =)
Jaja, nu ligger man i soffan och slöar. Funderar på att ta en liten tupplur innan man ska klä på sig och åka till jobbet.
Känner mig inte så pigg direkt. Kunde inte sova inatt pga min jävla hals. Hade så förbaskat ont i natt, också hostade jag mkt. Så jag var vaken läääänge. Kan ju bero lite på den långa tuppluren jag tog igår också, haha :P

Kommentarer
Bokmalen

Jamen, då förstår jag att ni funderar. Som du beskriver det så skulle jag nog avstå. Jag tycker det är för många frågetecken... + att ni inte vet hur månadskostnaden kommer att bli. Nä, då är det ju bättre att köpa ett hus å renovera själv, tycker jag. Men nu är det ju ni som ska bestämma er så ni måste göra det som känns bäst, för er!!

Lycka till!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-02-23 Tidpunkt: 11:52:47
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0