Nattbabbel..

Borde verkligen gå och sova nu, men på något sätt har jag som vanligt fastnat här.
Det är det där jämarns spelet jag spelar på facebook, som gör att jag alltid fastnar.
Längtade ju massor efter Elsk så jag borde ju ha gått och lagt mig när han gjorde det.
Men jag vill läsa lite bok också och då blir han irriterad av lampan så det kanske är lika bra att han somnat.

Nu hör jag hur kisse försöker öppna garderoben.

Btw, så var det inte smart att lägga på överkast på extrasängen. Hon har inte kissat sen vi bäddade den, minns inte hur länge sen det är nu? Men la på ett överkast i lördags och nu idag var det kiss på kudden, hon har grävt undan överkastet.
Kanske blev mysigare på något sätt?
Känns iaf skönt att madrassen är täckt med plast, så det är bara att tvätta.
Men ska nog ta ur alla sängkäder och bara ha madrass-plast + överkast. Då blir det allra minst tvätt.

Visst går det att ha dörren stängd dit in, men kissarna blir som galna då. De får så himla lite plats att springa på och det är drygt själv också att hålla på att stänga de enda 2 dörrarna som finns i lägenheten.

Ska riva ur det där och imorrn gå ner och kolla när nästa tvättid är. Vet att vi bokat en på fredag men då är vi inte hemma så ska se om det finns någon tidigare! Slänger väl in allt i tvätten för säkerhetsskull, ifall vi missat nått!

Nej nu MÅSTE jag verkligen hoppa i säng!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0