Milstolpe i min bils historia ;)

Jajjamen, idag har min bil blitt lite "tillpiffad".
Jag har numera Xenon-extraljus (om det nu stavas så). En fungerande stereo, en fungerande baslåda, 4 dörrar som går att öppna, samt 4 dörrar som går att låsa!
Helt fantastiskt!
När vi skulle koppla in baslådan så tog vi ju bort baksätet eftersom att batteriet sitter där, och då upptäckte A att den där slangen som går till låsen hade smält ihop på ett ställe! Och det är ju nått sånt Å och Paps har sagt att vi ska leta efter.
Så A och Elsk knipsade bort den och skarvade ihop slangen igen, och nu fungerar det! Så nu kan jag låsa alla dörrar från bägge sidor, samt öppna höger bakdörr! Det mina vänner, det är STORT!
Sen fick vi äntligen till stereon, Elsk satte i den för några dagar sen och fick igår hjälp av J att byta plats på några kablar, men ändå fungerade det inte.
Det var ett mystiskt problem, stereon fungerade nämligen när bilen stod still, men inte när man började att köra. Men nu fungerar det också.

Och sen, sen hände det bästa. Vi kopplade in baslådan! Min söta lilla underbara baslåda som gör att jag ÄNTLIGEN kan poppa ordentligt i bilen.

Jag är så glad.

Kommentarer
sandrahedman - En ridsportsblogg

sv: Jo skrana är mycket enklare på så vis! Och om man vill kan man rida en längre tur i skogen och den på skranan kan bara ligga där bakom och halvsova ;-) Som när man var liten och ville bli dragen överallt! Haha jag vet! Jag skrev in (mattan) i tidigare texten om det för att alla skulle ha en hum! Fast i detta såg man den faktiskt så då sket jag i det ;-)

Datum: 2009-02-13 Tidpunkt: 09:23:08
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/
sandrahedman - En ridsportsblogg

sv: Ja jag tycker att det är riktigt dålig stil av Stadium. Det hade, precis som du säger, varit super med tanke på att det är så lättillgängligt! Precis. Jag har ju handlat massor av annan utrustning på Stadium, för andra sporter, och så har de minsann kunskap om varorna. Riktigt illa!



Gud vad skönt med en bil med bra högtalare! Skraltet jag kör mest med har värdelösa högtalare.

Datum: 2009-02-13 Tidpunkt: 09:27:54
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Mamma...

Och jag är inte avundsjuk... Saknar MIN baslåda ;-) Jaja, men kul och härligt att du fått allt detta gjort, sakerna ska fungera, -punkt!

Kram-kramas...

Datum: 2009-02-13 Tidpunkt: 09:36:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0