Måndag, måndag, ännu en måndag

Jaha, så var det åter måndag och dags för en dagvecka.
Känns ju iofs skönt att jobba dag.
Och jag är för en gångs skull ganska pigg!
Men är inte så pigg i kroppen dessvärre, tror jag håller på att bli förkyld.
Det känns lite trist.
Men bara att kämpa på.
-15 grader ute just nu, hoppas det blir varmare under dagen.

Tänkte att jag skulle åka och träna direkt efter jobb, om jag hinner. Och sen ta in hästarna, så kan man slappa hela kvällen. Är rätt skönt att kunna göra det på måndagar, brukar vara ganska trött när jag kommer hem.

Men nu måste jag åka till jobbet om jag ska kunna smita iväg lite tidigare!
Ha en bra dag!

Kommentarer
vansinnet

Jag fattar inte hur länge kylan tänker hålla i sig. Nu vill jag ha vååår!

Datum: 2009-02-16 Tidpunkt: 11:04:40
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0