Heldagsutflykt

Det blev en heldagsutflykt till Lycksele och Dollarstore! Shoppat lite nödigt och onödigt :P haha det där lät dumt men.
Sen åkte vi till Vindeln och stannade hos A´s föräldrar och åt middag.
Mycket mysig dag, tack för den :) Hoppas vi får till en skridsko och snowboard helg i Öredalen nu då!
Sen åkte vi hem.
Så otroligt trötta och sega svidade vi om till stallkläder och åkte ut till en gosig häst som ville ha kvällsmat. Passade på att klippa svansen och rykta honom medans vi väntade på att betforen skulle bli klar. Gosig var han verkligen, min mysgubbe!
Svansen verkar ju plötsligt växa som ogräs, den var hur lång som helst? Tycker inte att det var såå längesen jag klippte den. Manen är också lång nu, men har ju lovat Elsk att den ska få växa ut nu när han inte ska knoppas mer. Eller synas ute någonstans heller för den delen. Så då får den väl vara.
Måste dock ta och tvätta den där svansen någon dag. Vet bara inte när :P  På fredag kanske, om det inte blir något inplanerat efter jag varit i stallet, då kan jag ta mig tid att vara där och pyssla lite. De andra dagarna vill jag ju träna!

Såg att det var Beck på tv nu, men jag har ju redan sett alla. Tråkigt. Har inte sett en film på hela helgen, så himla trist. :(
Men har läst massa iaf, vilket påminner mig om att jag måste ju skriva om boken jag läste ut tidigare i veckan innan jag glömmer den :P

Förresten, mamma hade du Ego girl?

Kommentarer
Patricia

Ojdå, det lät inge vidare alls. Av den här undersökningen att döma StaafEEFklartoktoberpdf2007.pdf" rel="nofollow">http://ex-epsilon.slu.se/archive/00001974/01/AjaStaafEEFklartoktoberpdf2007.pdf så verkar det ju finnas hopp. Men det beror ju såklart helt på var på gaffelbandet skadan sitter. Men jag kan bara hålla tummarna för att det kommer bli bättre! Har ju själv en 25 åring hemma, älskar honom mer än livet själv. Han är superpigg och fräsch men man bävar ju ändå alltid för skador när de kommit upp i åldern. Inte funderat på att köpa en till heller? så du kan hålla uppe din ridning utifall han inte blir bra.....

Datum: 2009-02-01 Tidpunkt: 22:25:53
Blogg/URL: http://rallybabe.blogg.se/
Bokmalen

Ni har ju verkligen haft ett fullspäckat schema i helgen!! Trevligt! :)

Jag har Ego Girl om du vill låna!!

Ha så trevllgt på jobbet imorgon. Om det känns jobbigt, tänk på mig som vill jobba men inte får/kan...

Kramen, Maria

Datum: 2009-02-01 Tidpunkt: 22:47:55
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma...

Nej, glömde säga det, har den inte!!

Datum: 2009-02-01 Tidpunkt: 23:15:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0