Fredag kväll

Idag var jag duktig och stannade kvar ända till halv 5. Synd bara att jag var sen imorse så det gick ju tyvärr åt lite flex ändå.
Är avundsjuk på dom som går tre-skift och slipper jobba till halv 5.
Ska alldeles strax åka till stallet, Elsk ska följa med, mutade honom med "skräpmat", hehe.
Sen ska vi väl bege oss till J där vi ska fika och surra ett tag. Hoppas det inte blir för sent bara, jag ska släppa ut hästarna imorgon och är ju ganska trött.
Det är så svårt att känna att det är helg när man vet att man ändå ska upp tidigt och släppa ut hästarna. Annars brukar det vara så skönt när man kommer hem så pass sent och veta att äntligen är det helg! Får inte riktigt den känslan längre.

Imorrn ska jag träna med M & T, ska bli kul. Har inte tränat med dom tidigare! Vi ska först gå på Core och sedan ska vi på Gympa 2. Har aldrig provat gympa passet men det kan ju vara skoj att prova något nytt.

Blir inget bubbelbadande imorgon, den var bokad från 15-00 så det var ju synd.

Men nu ska vi nog åka till stallet innan vi somnar i soffan.

Ha en härlig fredagskväll!

Kommentarer
Vickan

Jag utmanar dej! =)



Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.



Mer info på min blogg!

Datum: 2009-02-06 Tidpunkt: 20:52:52
Blogg/URL: http://www.vickelisan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0