Det suger att vara sjuk

Nu är jag trött och ska sova.
Vilket jag borde ha gjort för länge länge sedan.
Elsk ligger redan och sussar.
Men kissarna lever rövare och då är det svårt.
Dessutom blev jag hungrig så jag var tvungen att äta nått.
Inte så bra mitt i natten, men jag har ju typ inte ätit nått idag så.
Har inte haft någon matlust.
Min näsa gör ont. Jag har snytit mig för mycket.

Imorrn är det fredag och det är trevligt. Det betyder lön.
Men sen har jag utsläppshelg och jag förstår inte hur det ska gå.
Men min underbara Elsk ska följa mig på lördag har han lovat.
Så hoppas jag att jag klarar söndagen själv så han får sova ut en dag.
Jag tänker bannemig vara frisk nu, jag orkar inte vara sjuk mer.

Fast, jag är inte så pigg ändå, bara rastlös.
Hostar så hemskt på kvällarna.
Bläk.

Kommentarer
Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

Datum: 2009-02-20 Tidpunkt: 11:53:50
Deniesé

Krya på dig! :)

Datum: 2009-02-20 Tidpunkt: 12:12:21
Blogg/URL: http://liketolive.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0