Nattlig matlagning

Nattlig matlagning blev det just nu. Ungkarlskotletter, recept jag fått från pappa. Får se om jag lyckas denna gång, sist blev såsen kol och kotletterna som små koliga bitar. Inte så gott, nej. Det slängdes ganska snabbt. Men jag hoppas att jag ska ha lyckats göra rätt nu.
Dock råkade jag ta 2 msk sambal oelek, istället för 2 tsk som det skulle vara. Ooops!! Tur jag gillar stark mat.

Sen så stekte jag ju lite hamburgare för en stund sedan också. Jag var så himla hungrig igen. Så hamburgare med bea och ost blev det, mums!

Nu har jag druckit the, så nu börjar jag känna mig nöjd i magen. Förstår inte varför jag var så hungrig idag? Jag undrar om det är för att det blev så mycket godis igår? Har för mig att jag reagerat så förut när jag satt i mig godis eller annat som jag inte brukar äta.. hmm.

Nu ska jag kika in i ugnen och kolla om min mat är färdig. Sen ska jag väl göra matlådor av det också.

Sen blir det nog hopp i säng, vet inte vilken tid vi ska till Ravve imorgon men jag hoppas att det blir någorlunda mitt på dagen så man får lite dagsljus.

Hade tänkt hinna baka Oopsies imorrn också. Mums!

Kommentarer
Mamma

Di där Oopsisarna med saffran...

Skulle vi ha baksession någon dag?!



Skulle vara spännande att prova iallafall...



kram-kram

Datum: 2009-12-05 Tidpunkt: 11:25:32
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0