Diskmaskin

Nu har jag en diskmaskin!! :) Yey! Och första disken är i, ännu mera yey!
När man stänger dörrarna så blir det ganska tyst också, det stör inte direkt mycket iallafall!
Så himla kung :)

Också har jag tvättat idag, och för första gången torktumlat allt och inte hängt någon tvätt. Då fick jag allt torrt och hann med allt jag tänkt också. Frågan är ju hur mycket som har krympt istället men. Hellre det än att jag får blöt tvätt hela tiden!
Ska tvätta en maskin imorgon också, sen är äntligen allt rent! Väldigt trevligt måste jag säga. Började bli lite kris :P

Nu ska jag dricka upp min kaffekopp sen ska pappa och jag ut och shoppa julklappar!

Kommentarer
curant

Den 30:e ska vi upp till Umeå. Kan man få kolla på pållen då kanske??

Datum: 2009-12-13 Tidpunkt: 20:51:44
mamma

Datum: 2009-12-13 Tidpunkt: 23:23:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0