Thank god it`s friday

Så var äntligen den här arbetsdagen slut och det är helg! Det blev ingen övertid för mig i helgen och jag är ganska sur för det. Jag hade räknat med de extra pengarna! Suck. Men det är som det är, jag får vara ledig i stället.
Blev en kortare dag än tänkt men jag hade ju lite flex att ta av så det fick bli så. Är så trött och fick ont i huvudet på slutet av informationen vi fick, det blev så himla kvavt tyckte jag..är så känslig för sånt.

Nu sitter jag och väntar på att J ska sluta jobbet och laga min bil, så att vi kan byta! Han vet nämligen vad som är fel nu och det var inget dyrt fel som tur är. Yes! Dessutom har han fixat min baslåda och stereo också, jag är jätteglad! Tack söta!

Men sen ska jag slappa...njuta av helgen..och kanske träna lite? Men inte idag..om inte rastlösheten blir för stor förstås!

Trevlig kväll på er!!

Kommentarer
Mamma och Margit

Ha en trevlig helg du med gumman!



Vi har haft en skön dag, lite packat lite sällskap, lite planering...



Nu är jag lika vis om @ kommer, så jag vet inte om jag ska dra till skogs eller inte, lutar åt inte eftersom jag blir osäker...



Men synd på en skogskväll...



Får väl pakca lite till istället, inte ett dugg kul men nödvändigt!



Kram-kram

Datum: 2009-08-21 Tidpunkt: 17:41:25
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0