Thank god it´s friday

Äntligen är det fredag. En fredag som visserligen inte bjuder på fint väder, men iallafall ledighet.
Snart bjuds det på en jogginrunda också. Ska bli skönt, även om jag inte är så himla peppad för tillfället.
Det blir ingen övertid imorgon, men väl på söndag. Tur det iallafall! Får ju typ panik annars.

Nu har jag varit duktig och tagit kontakt med T3 och sagt upp mitt bredband hos dem. Jag tycker att de skötte sig så dåligt mot mig när jag skulle få mitt internet att fungera så jag vill helst inte ha dem längre. Dessutom har jag hittat en billigare leverantör som inte heller lagrar några uppgifter. Givet vad man väljer då, känns det som.
Får väl se hur det går dock. Rätt vad det är så blir jag väl utan internet igen...sånt där brukar ju alltid strula.

Men en joggingrunda och sen kanske en tur på stan? Eller ska jag åka till Maxi och handla kanske? Ekar lite tomt i skåpet..
Måste slå in lillebrors present också. Han flyttar ju in hos mig på söndag...med kompis också tror jag? :p blir fullt hus i min lilla 1a! :)

Kommentarer
Curant

Nu när jag ska ta det lugnt ett tag så har jag tid att fixa din bild om du bara mailar den till mig...



Kram!

Datum: 2009-08-28 Tidpunkt: 18:03:03
Blogg/URL: http://curant.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0