Strul?

Blogg.se verkar strula lite ikväll? Kommer inte in på alla bloggar jag vill kolla. Segt går det också! Så tråkigt. Jag som planerat en stund framför datorn, läsandes bloggar, haha.
Får glo lite på tv istället och sen hoppa i säng.
Imorgon hade jag tänkt mig en jogging-runda. Får hoppas den blir av! :)
Såg att det satt övertidslappar uppe på jobbet, så jag hoppas att jag kan/får jobba i helgen. Skulle egentligen till mormor ju...måste ringa och prata med mamma imorrn. Tror jag hinner både övertid och fira lillebror iallafall. Får åka till mormor en annan helg tror jag..

Nej, nu är det färdigbloggat för ikväll, ska slå på tvn och glo en stund innan jag hoppar i säng. Saknar Margit!! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0