Rensat kläder m.m.

Nu har jag varit duktig och diskat, vattnat blommorna, rensat ur kläder ur garderoben och vikt och lagt in all tvätt i garderoberna.
Och duschat efter träningen. Tur jag inte gjorde det innan allt annat, för jag blev då svettig igen. Haha.

Nu längtar jag efter min nya dammsugare så jag kan få dammsuga och torka golven. Det behövs verkligen men det är ingen idé att jag försöker göra det med den jag har, för jag blir bara förbannad på den och ger upp. Nog för att den fungerar hyffsat bättre här i 1an än i 3an jag bodde i tidigare, men den fungerar fortfarande inte som jag vill. Den är bra som ett komplement men inget att ha istället för en "riktig" dammsugare, som jag trodde.
Tänk vad fint det kommer bli här sen!! Hihi. Känner värste städlusten.

Men nu börjar jag faktiskt bli lite trött, så antingen ska jag lägga mig i soffan och kika lite på tv, eller så ska jag lägga mig i sängen och glo i Ikea-katalogen.

Sov gott!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0