Onödigt?

Hmmm, jag var alldeles megatrött nyss, men nu känner jag mig plötsligt ganska pigg?
Det är väl onödigt?
Har iaf sett Wallander - Tjuven nu. Den var kung! Och jag såg att det minsann skulle dyka upp en till Wallander i september. Me like, me like!
Är fortfarande bitter att det inte blev någon övertid i helgen, även om det var riktigt, riktigt skönt att få sova till kl 9.
Imorrn hade jag tänkt att jag skulle ta mig ut på en jogginrunda, om jag fortfarande är rastlös då. Får väl se hur kroppen känns. Halsontet är iallafall borta.
Men nu ska jag ta och göra något annat en stund, se lite tv kanske så man blir trött.

Har haft en mysig dag med S, tack tack :]

Sov gott!

Kommentarer
Anonym

Jag förstår precis hur du känner :(



Det låter ju jättespännande, du får uppdatera mig när du fått filmen! :D

Datum: 2009-08-23 Tidpunkt: 00:27:47
Blogg/URL: http://amarialindgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0