Megaförkyld

Ursch vad förkyld jag är och vad äckligt det luktar i min näsa. Jag tycker inte om när man är så förkyld att det luktar var ur näsan. Det är äcklig.
Men fortfarande ingen feber. Det är ju skönt iallafall.

Ska hoppa i säng alldeles strax tänkte jag, för imorgon kommer världens bästa Margit! <3 Tack snälla mamma att jag får vara kattvakt igen! :)

Trött var ordet...en ganska slitig dag idag.

Ska få jobba övertid på fredag, så det blir ingen långhelg den här veckan trots allt..men vad gör det, pengar är bra att ha!

Kommentarer
Mamma och Margit

Tack från oss med, om du int hade kunnat ta hand om henne hade jag inte kunnat fara på party-party 2 dagar i rad!

Datum: 2009-08-13 Tidpunkt: 17:24:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0